fbpx
  1. Teleporada udzielana jest w formie rozmowy telefonicznej.
  2. Przy rezerwacji pacjent otrzymuje informację o dniu i godzinie kiedy lekarz zadzwoni. Rezerwacja teleporady jest możliwa na jeden z trzech sposobów
    1. Osobiście lub przez osobę trzecią w przychodni
    2. Telefonicznie na numery wskazane w Tabeli:
PLACÓWKA POZ REJESTRACJA CZYNNA Nr TELEFONU
DNI TYGODNIA GODZINY
Poradnia POZ w Tuchowie Poniedziałek -piątek 7.00-18.00 14 65 35 100 wewn. 1 1
Poradnia POZ dla Dzieci w Tuchowie Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

7-15.00

7.00-18.00

7.00-18.00

7.00-18.00

7.00-14.30

14 691 95 19
Poradnia POZ w Wierzchosławicach Poniedziałek -piątek 7.00-18.00 14 679 70 22
Poradnia POZ dla Dzieci w Wierzchosławicach Poniedziałek -piątek 7.00-13.00 14 679 70 22
Poradnia POZ w Jodłówce Tuchowskiej Poniedziałek, środa, piątek

 

8.00-15.00 14 652 68 29
Poradnia POZ w Ciężkowicach Poniedziałek-piątek 7.30-18.00 14 65 10 009
Poradnia POZ w Jastrzębi Poniedziałek-piątek 7.00 – 14.00 14 65 12 029
Poradnia POZ dla Dzieci w Bruśniku Czasowo zamknięta
Poradnia POZ w Biadolinach Radłowskich Środa

Czwartek

8.00-18.00

8.00-18.00

 

14 679 15 14
Poradnia POZ w Wojniczu Czasowo zamknięta

 

  1. Internetowo na stronie www.czt.pl
  2. Lekarz POZ dzwoni na numer telefonu pacjenta zapisany w karcie pacjenta w systemie informatycznym przychodni
  3. W razie braku odpowiedzi lekarz podejmuje jeszcze dwukrotną próbę dodzwonienia się w odstępie pięciominutowym. Przy braku odbioru teleporada zostaje anulowana
  4. W przypadku konieczności udzielenia porady lekarskiej w bezpośrednim kontakcie z lekarzem, w pierwszej kolejności umówiona zostaje teleporada podczas której lekarz w porozumieniu z pacjentem lub jego opiekunem podejmuje decyzję o konieczności odbycia wizyty bezpośredniej.
  5. W czasie teleporady pacjent może otrzymać e-receptę, e-skierowanie, e-zlecenie na wyroby medyczne, w uzasadnionych przypadkach e-zwolnienie.
  6. Zapotrzebowanie na recepty na leki przewlekle stosowane oraz odbiór kodu recepty następuje w kontakcie telefonicznym z poradnią.
  7. Realizacja e- zleceń na wyrobu medyczne odbywa się poprzez system informatyczny. Pacjent otrzymuje kod zlecenia, który następnie może zrealizować.
  8. Odbiór skierowań do lekarzy specjalistów, badania dodatkowe, w tym badania laboratoryjne lub obrazowe następuje poprzez odbiór osobisty z poradni (należy skontaktować się telefonicznie z rejestracją poradni, następnie pracownik poradni przekaże skierowanie pacjentowi).

Zachęcamy pacjentów do założenia Internetowego Konta Pacjenta, bezpłatnej aplikacji Ministerstwa Zdrowia, w której szybko i bezpiecznie można sprawdzić informacje o swoim zdrowiu (https://pacjent.gov.pl/internetowe-konto-pacjenta).

*Podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 12 sierpnia 2020 r. w sprawie standardu organizacyjnego teleporady w ramach podstawowej opieki zdrowotnej